Організація
робочого часу вихователя
      

ЯСЛА – САДКА  КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ № 35

ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ

 

на 2016 рік

 

 

 

   

Зміст діяльності вихователя

 

 

Орієнтовний термін виконання

 

 

Підготовка робочого місця до роботи:  вологе протирання пилу на робочому столі ,  полицях з іграшками , книгами тощо.

Ранковий прийом дітей,  бесіди з батьками вихованців , організація індивідуальної  корекційно – розвивальної  діяльності ( далі ІКРД)  відповідно зорових навантажень, організація чергування   в  куточку природи, по їдальні, ОНД .

 

 

 

8.00 –8.30

(чергові групи з 7.00)

Організація ранкової гімнастики враховуючи індивідуальні і психофізіологічні особливості зороводепривованих  дошкільнят.  Проведення ранкової  гімнастики .

 

8.20 – 8.30

  Бесіди з дітьми з використанням наочного матеріалу з питань :                          спостереження в природі, закріплення культурно – гігієнічних  навичок  або робота                   з корекційним матеріалом «Щоб ротик був слухняний»…

 Робота в куточку природи ( протирання пилу на листочках , розпушування землі,                           полив кімнатних рослин, обприскування тощо).

 

 

8.30- 8.45

Активна участь педагога під час прийому їжи дітьми  з питань  виховання                                            культурно – гігієнічних навичок .

Залучення чергових  по ОНД  з  підготовки робочих місць  до проведення ОНД.

Проведення рухливої гри малої або середньої рухливості .

 

 

8.45-9.00

 

Організована навчальна діяльність ( далі - ОНД  ) .

Між ОНД  : рухлива гра, чергові готують робочі місця до ОНД ІІ.

ОНД ІІ.

 

 

9.00 – 10.00

Організація  ігрової діяльності дітей в розвивальних центрах, ІКРД, ПКРД відповідно                      до зорових навантажень,  враховуючи рекомендації лікаря – офтальмолога, тифлопедагога, вч. логопеда, пр.. психолога

Формування навичок самообслуговування , підготовка до прогулянки.

 

10.00 – 10.30

Організація прогулянки:  спостереження , піший  перехід  або дитячий туризм або фізичне виховання на свіжому повітрі ( згідно перспективного  плану ), організація і проведення  2-3 рухливих ігор, дослідницько – пошукової  діяльності , ІКРД, ПКРД відповідно зорових навантажень враховуючи рекомендації лікаря – офтальмолога , тифлопедагога, вч.логопеда.

Організація і проведення    господарсько – побутової праці  ( далі – ГПП ), самостійної ігрової діяльності за активної участі педагога групи .

 Повернення з прогулянки .

 

 

10.30 – 12.10

Формування навичок самообслуговування.

При наявності вільного часу перед прийомом їжі: обігрування  міні художніх творів, казок,  потішок, скоромовок, робота з чистомовками , корекційно – розвивальним матеріалом « Щоб ротик був слухняний» ,  вивчення лічилок.

 

 

12.10 – 12.30

Активна участь педагога під час прийому їжи дітьми  з питань  виховання   культурно – гігієнічних навичок .

 

12.30-12.45

Формування навичок самообслуговування.

Організація дітей щодо якісної підготовки до сну ( туалет, роздягання, складання речей на стільчику  тощо).

Обмін інформацією зі змінним педагогом.

 

 

12.45-13.00

Підготовка  атрибутів до гімнастики пробудження.

Робота з діловою документацією: написання календарного та перспективного плану тощо.

Робота з систематизації, осучаснення та виготовлення корекційно – розвивального матеріалу.

Підготовка   наочного і демонстраційного матеріалу до  використання у ІІ пол. дня                        та на ОНД   на наступний  день.

Співпраця з завідувачем, вихователем-методистом, лікарем-офтальмологом, лікарем- педіатром, практичним психологом, тифлопедагогом, вч.логопедаом, ст.. медсестрами.

Миття ігрового матеріалу.

 

 

 

13.00-15.00

Організація та  проведення  гімнастики пробудження, загартовуючих процедур                                      з активною участю педагога .

 

15.00 – 15.30

Формування навичок самообслуговування,  закріплення культурно – гігієнічних навичок.

Підготовка до прогулянки.

 

15.30-16.00

Організація прогулянки: спостереження,  організація і проведення 2-3 рухливих ігор , дослідницько – пошукової діяльності ,  ІКРД, ПКРД відповідно до зорових навантажень та рекомендацій тифлопедагога та вч. логопеда , організація  ГПП,  самостійної ігрової діяльності за активної участі педагога групи.

Повернення з прогулянки.

 

 

16.00 – 17.15

Формування навичок самообслуговування, ІКРД, ПКРД відповідно зорових навантажень та рекомендацій тифлопедагога та вч. логопеда.

Організація  та проведення гурткової роботи, конструктивно – будівельних,                    сюжетно – рольових ігор, театралізованої діяльності, ігор – драматизацій, настільно – друкованих ігор.

Читання художньої літератури, розучування  та обігрування потішок, скоромовок, лічилок, чистомовок тощо.

 

 

17.15-17.30

Активна участь педагога під час прийому їжи дітьми з питань  виховання культурно – гігієнічних навичок .

 

17.30-17.45

Бесіди, консультації з батьками вихованців .

Продовження  гурткової роботи, конструктивно – будівельних, сюжетно – рольових ігор, театралізованої діяльності, ігор – драматизацій, настільно – друкованих ігор…

Підготовка робочого місця на наступний день .

 

 

17.45 – 18.00

(чергові групи до 19.00)