РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОЧОГО ЧАСУ ВИХОВАТЕЛЯ
Протягом робочого дня , щоденно, постійно:
контроль за чистотою окулярів, оклюзією, дотриманням зорових навантажень згідно з рекомендаціями лікаря – офтальмолога.
7.50-8.00 - підготовка робочого місця до роботи: вологе протирання пилу на робочому столі (полицях з іграшками ,куточку природи, куточку книги ).
8.00-8.30 - ранковий прийом дітей, короткотривалі бесіди з батьками вихованців , індивідуальна і під групова корекційно – розвиткова діяльність (далі ІКРД або ПКРД) відповідно до зорових навантажень, призначення чергових в куточку природи, по їдальні, на організовану навчальну діяльність ( далі ОНД) .
8.15-8.30 - ранкова гімнастика: паралельний показ вправ з інструктором з фізкультури або допомога слабозорим вихованцям у правильному виконанні вправ, робота з незрячими дітьми щодо виконання комплексу вправ ранкової гімнастики .
8.30- 8.45 - інтерактивні бесіди у вигляді діалогу , обігравання з вихованцями ситуацій в ігровій формі, далі за вибором вихователя : закріплення культурно - гігієнічних навичок , робота з корекційним матеріалом «Щоб ротик був слухняний» , робота в куточку природи ( спостереження за рослинами, обприскування і протирання пилу на листочках , розпушування
землі, живлення кімнатних рослин…).
8.45-9.00 - активна участь педагога під час прийому їжі дітьми у вихованні культурно - гігієнічних навичок. Підготовка до заняття : залучення чергових, проведення рухливої гри малої або середньої рухливості з віршованим супроводом та використанням атрибутів, полу масок.
9.00-9.25 - І заняття .
9.25-9.30 - підготовка до наступного заняття: залучення чергових, проведення рухливої гри малої або середньої рухливості з віршованим супроводом та використанням атрибутів, полу масок.
9.30-10.00 - ІІ заняття .
10.00-10.30 - офтальмологічне лікування в плеоптоортоптичному кабінеті відповідно до призначень лікаря - офтальмолога .
Підготовка до прогулянки, формування навичок самообслуговування.
10.30-12.15 - прогулянка: спостереження в природі , дитячий туризм або фізичне виховання на свіжому повітрі ( згідно з планом ), 2-3 рухливих гри різного спрямування з використанням полу масок та атрибутів , дослідницько - пошукова діяльність, ІКРД, ПКРД відповідно до зорових навантажень.
Організація і проведення : господарсько - побутової праці ( далі - ГПП ), самостійної ігрової діяльності за інтересами вихованців і активної участі педагога групи .
12.00-12.30 - повернення з прогулянки ( відповідно до віку дітей) перед прийомом їжі: обігрування міні художніх творів, казок, потішок, скоромовок, забавлянок, робота з чистомовками , корекційно – розвитковим матеріалом « Щоб ротик був слухняний», вивчення лічилок. Формування навичок самообслуговування.
12.30-12.45 - активна участь педагога під час прийому їжі дітьми у вихованні культурно — гігієнічних навичок .
12.45-13.00 - формування навичок самообслуговування.
Підготовка вихованців до сну ( туалет, роздягання, складання речей на стільчику , спокійне перебування у спальні тощо). Читання казок, проспівування колискових пісень.
13.00-13.10 Обмін інформацією зі змінним педагогом.
13.10-15.00 - підготовка атрибутів до гімнастики пробудження.
Робота з діловою документацією: написання календарного та перспективного плану . Робота з питань систематизації, осучаснення та виготовлення корекційно – розвиткового матеріалу. Підготовка наочного і демонстраційного матеріалу для використання у II половину дня та на наступний день.
За потребою: співпраця з завідувачем, вихователем-методистом, лікарем-офтальмологом, лікарем-педіатром, практичним психологом, вчителем- дефектологом ( тифлопедагогом,) , вчителем - логопедом, старшими медсестрами. Миття ігрового матеріалу.
15.00-15.30 - поступовий підйом, гімнастика пробудження, загартовуючи процедури .
15.30-15.45 -підвечірок. Формування навичок самообслуговування, закріплення культурно - гігієнічних навичок. Підготовка до прогулянки.
15.45- 17.10 - прогулянка: спостереження в природі , 2-3 рухливих гри різного спрямування з використанням полу масок або атрибутів , дослідницько - пошукова діяльність , ІКРД, ПКРД відповідно до зорових навантажень. Організація і проведення господарсько - побутової праці ( далі - ГПП ), самостійної ігрової діяльності за інтересами вихованців і активної участі педагога групи .
Паралельно з прогулянкою : офтальмологічне лікування за окремим графіком відповідно до призначень лікаря – офтальмолога.
17.10-17.30 - повернення з прогулянки. Перед прийомом їжі: обігрування міні художніх творів, казок, потішок, скоромовок, забавлянок, робота з чистомовками , корекційно – розвитковим матеріалом «Щоб ротик був слухняний» , вивчення лічилок або гурткова діяльність
17.30-17.45 - вечеря . Активна участь педагога під час прийому їжі дітьми з виховання культурно - гігієнічних навичок.
17.45-18.00 - конструктивно – будівельні ( сюжетно – рольові ігри , театралізована діяльність , ігри - драматизації, настільно – друковані ігри ) . Інтерактивні бесіди, консультації з батьками вихованців
18.00-18.10 - підготовка робочого місця на наступний день .
У літній період режимні моменти відбуваються на свіжому повітрі.
