Організація
робочого часу вихователя
ЯСЛА
– САДКА КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ
№ 35
ДЛЯ
ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ
на 2016 рік
Зміст діяльності вихователя |
Орієнтовний термін виконання |
Підготовка робочого місця до роботи:
вологе протирання пилу на робочому столі , полицях з іграшками , книгами тощо. Ранковий прийом дітей, бесіди з
батьками вихованців , організація індивідуальної корекційно – розвивальної діяльності ( далі ІКРД) відповідно зорових навантажень, організація
чергування в куточку природи, по їдальні, ОНД . |
8.00 –8.30 (чергові групи з 7.00) |
Організація ранкової гімнастики враховуючи індивідуальні і
психофізіологічні особливості зороводепривованих дошкільнят. Проведення ранкової гімнастики . |
8.20 – 8.30 |
Бесіди з дітьми з використанням наочного
матеріалу з питань : спостереження в
природі, закріплення культурно – гігієнічних
навичок або робота з корекційним матеріалом
«Щоб ротик був слухняний»… Робота в куточку природи (
протирання пилу на листочках , розпушування землі, полив кімнатних рослин, обприскування тощо). |
8.30- 8.45 |
Активна участь педагога під час прийому їжи дітьми з питань виховання культурно
– гігієнічних навичок . Залучення чергових по ОНД з підготовки робочих місць до проведення ОНД. Проведення рухливої гри малої або середньої рухливості . |
8.45-9.00 |
Організована навчальна діяльність ( далі - ОНД ) . Між ОНД : рухлива гра, чергові
готують робочі місця до ОНД ІІ. ОНД ІІ. |
9.00 – 10.00 |
Організація ігрової діяльності
дітей в розвивальних центрах, ІКРД, ПКРД відповідно до зорових навантажень, враховуючи рекомендації лікаря –
офтальмолога, тифлопедагога, вч. логопеда, пр.. психолога Формування навичок самообслуговування , підготовка до прогулянки. |
10.00 – 10.30 |
Організація прогулянки: спостереження , піший перехід
або дитячий туризм або фізичне виховання на свіжому повітрі ( згідно
перспективного плану ), організація і
проведення 2-3 рухливих ігор, дослідницько
– пошукової діяльності , ІКРД, ПКРД
відповідно зорових навантажень враховуючи рекомендації лікаря – офтальмолога
, тифлопедагога, вч.логопеда. Організація і проведення господарсько – побутової праці ( далі – ГПП ), самостійної ігрової
діяльності за активної участі педагога групи . Повернення з прогулянки . |
10.30 – 12.10 |
Формування навичок самообслуговування. При наявності вільного часу перед прийомом їжі: обігрування міні художніх творів, казок, потішок, скоромовок, робота з чистомовками ,
корекційно – розвивальним матеріалом « Щоб ротик був слухняний» , вивчення лічилок. |
12.10 – 12.30 |
Активна участь
педагога під час прийому їжи дітьми з
питань виховання культурно – гігієнічних навичок . |
12.30-12.45 |
Формування навичок самообслуговування. Організація дітей щодо якісної підготовки до сну ( туалет, роздягання,
складання речей на стільчику тощо). Обмін інформацією зі змінним педагогом. |
12.45-13.00 |
Підготовка атрибутів до гімнастики
пробудження. Робота з діловою документацією: написання календарного та перспективного
плану тощо. Робота з систематизації, осучаснення та виготовлення корекційно –
розвивального матеріалу. Підготовка наочного і демонстраційного матеріалу до використання у ІІ пол. дня та на ОНД на наступний день. Співпраця з завідувачем, вихователем-методистом, лікарем-офтальмологом,
лікарем- педіатром, практичним психологом, тифлопедагогом, вч.логопедаом,
ст.. медсестрами. Миття ігрового матеріалу. |
13.00-15.00 |
Організація та проведення гімнастики пробудження, загартовуючих
процедур
з активною участю педагога . |
15.00 – 15.30 |
Формування навичок самообслуговування,
закріплення культурно – гігієнічних навичок. Підготовка до прогулянки. |
15.30-16.00 |
Організація прогулянки: спостереження,
організація і проведення 2-3 рухливих ігор , дослідницько – пошукової
діяльності , ІКРД, ПКРД відповідно до
зорових навантажень та рекомендацій тифлопедагога та вч. логопеда ,
організація ГПП, самостійної ігрової діяльності за активної
участі педагога групи. Повернення з прогулянки. |
16.00 – 17.15 |
Формування навичок самообслуговування, ІКРД, ПКРД відповідно зорових
навантажень та рекомендацій тифлопедагога та вч. логопеда. Організація та проведення
гурткової роботи, конструктивно – будівельних, сюжетно – рольових ігор,
театралізованої діяльності, ігор – драматизацій, настільно – друкованих ігор.
Читання художньої літератури, розучування та обігрування потішок, скоромовок, лічилок,
чистомовок тощо. |
17.15-17.30 |
Активна участь педагога під час прийому їжи дітьми з питань виховання культурно – гігієнічних навичок . |
17.30-17.45 |
Бесіди, консультації з батьками вихованців . Продовження гурткової роботи,
конструктивно – будівельних, сюжетно – рольових ігор, театралізованої
діяльності, ігор – драматизацій, настільно – друкованих ігор… Підготовка робочого місця на наступний день . |
17.45 – 18.00 (чергові групи до 19.00) |