Організація 
робочого часу вихователя       
ЯСЛА
– САДКА  КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ
№ 35  
ДЛЯ
ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ
на 2016 рік  
| Зміст діяльності вихователя | Орієнтовний термін виконання | 
| Підготовка робочого місця до роботи: 
  вологе протирання пилу на робочому столі ,  полицях з іграшками , книгами тощо. Ранковий прийом дітей,  бесіди з
  батьками вихованців , організація індивідуальної  корекційно – розвивальної  діяльності ( далі ІКРД)  відповідно зорових навантажень, організація
  чергування   в  куточку природи, по їдальні, ОНД . | 8.00 –8.30 (чергові групи з 7.00) | 
| Організація ранкової гімнастики враховуючи індивідуальні і
  психофізіологічні особливості зороводепривованих  дошкільнят.  Проведення ранкової  гімнастики . | 8.20 – 8.30 | 
|   Бесіди з дітьми з використанням наочного
  матеріалу з питань :                          спостереження в
  природі, закріплення культурно – гігієнічних 
  навичок  або робота                   з корекційним матеріалом
  «Щоб ротик був слухняний»…  Робота в куточку природи (
  протирання пилу на листочках , розпушування землі,                           полив кімнатних рослин, обприскування тощо). | 8.30- 8.45 | 
| Активна участь педагога під час прийому їжи дітьми  з питань  виховання                                            культурно
  – гігієнічних навичок .   Залучення чергових  по ОНД  з  підготовки робочих місць  до проведення ОНД. Проведення рухливої гри малої або середньої рухливості . | 8.45-9.00 | 
| Організована навчальна діяльність ( далі - ОНД  ) . Між ОНД  : рухлива гра, чергові
  готують робочі місця до ОНД ІІ. ОНД ІІ. | 9.00 – 10.00 | 
| Організація  ігрової діяльності
  дітей в розвивальних центрах, ІКРД, ПКРД відповідно                      до зорових навантажень,  враховуючи рекомендації лікаря –
  офтальмолога, тифлопедагога, вч. логопеда, пр.. психолога   Формування навичок самообслуговування , підготовка до прогулянки.   | 10.00 – 10.30 | 
| Організація прогулянки:  спостереження , піший  перехід 
  або дитячий туризм або фізичне виховання на свіжому повітрі ( згідно
  перспективного  плану ), організація і
  проведення  2-3 рухливих ігор, дослідницько
  – пошукової  діяльності , ІКРД, ПКРД
  відповідно зорових навантажень враховуючи рекомендації лікаря – офтальмолога
  , тифлопедагога, вч.логопеда. Організація і проведення    господарсько – побутової праці  ( далі – ГПП ), самостійної ігрової
  діяльності за активної участі педагога групи .    Повернення з прогулянки . | 10.30 – 12.10 | 
| Формування навичок самообслуговування.   При наявності вільного часу перед прийомом їжі: обігрування  міні художніх творів, казок,  потішок, скоромовок, робота з чистомовками ,
  корекційно – розвивальним матеріалом « Щоб ротик був слухняний» ,  вивчення лічилок. | 12.10 – 12.30 | 
| Активна участь
  педагога під час прийому їжи дітьми  з
  питань  виховання   культурно – гігієнічних навичок .   | 12.30-12.45 | 
| Формування навичок самообслуговування.   Організація дітей щодо якісної підготовки до сну ( туалет, роздягання,
  складання речей на стільчику  тощо). Обмін інформацією зі змінним педагогом. | 12.45-13.00 | 
| Підготовка  атрибутів до гімнастики
  пробудження. Робота з діловою документацією: написання календарного та перспективного
  плану тощо.   Робота з систематизації, осучаснення та виготовлення корекційно –
  розвивального матеріалу. Підготовка   наочного і демонстраційного матеріалу до  використання у ІІ пол. дня                        та на ОНД   на наступний  день.   Співпраця з завідувачем, вихователем-методистом, лікарем-офтальмологом,
  лікарем- педіатром, практичним психологом, тифлопедагогом, вч.логопедаом,
  ст.. медсестрами. Миття ігрового матеріалу. | 13.00-15.00 | 
| Організація та  проведення  гімнастики пробудження, загартовуючих
  процедур                                    
   з активною участю педагога . | 15.00 – 15.30 | 
| Формування навичок самообслуговування, 
  закріплення культурно – гігієнічних навичок.   Підготовка до прогулянки.   | 15.30-16.00 | 
| Організація прогулянки: спостереження, 
  організація і проведення 2-3 рухливих ігор , дослідницько – пошукової
  діяльності ,  ІКРД, ПКРД відповідно до
  зорових навантажень та рекомендацій тифлопедагога та вч. логопеда ,
  організація  ГПП,  самостійної ігрової діяльності за активної
  участі педагога групи.   Повернення з прогулянки. | 16.00 – 17.15 | 
| Формування навичок самообслуговування, ІКРД, ПКРД відповідно зорових
  навантажень та рекомендацій тифлопедагога та вч. логопеда. Організація  та проведення
  гурткової роботи, конструктивно – будівельних,                    сюжетно – рольових ігор,
  театралізованої діяльності, ігор – драматизацій, настільно – друкованих ігор.
                             Читання художньої літератури, розучування  та обігрування потішок, скоромовок, лічилок,
  чистомовок тощо. | 17.15-17.30 | 
| Активна участь педагога під час прийому їжи дітьми з питань  виховання культурно – гігієнічних навичок . | 17.30-17.45 | 
| Бесіди, консультації з батьками вихованців .   Продовження  гурткової роботи,
  конструктивно – будівельних, сюжетно – рольових ігор, театралізованої
  діяльності, ігор – драматизацій, настільно – друкованих ігор…   Підготовка робочого місця на наступний день .   | 17.45 – 18.00 (чергові групи до 19.00) | 
