Медичне обслуговувння

дітей раннього і дошкільного віку забезпечує старша медична сестра Валентина Томайчук - пропагує здоровий спосіб життя серед дітей і батьків вихованців, здійснює контроль за санітарним станом приміщень і території ДНЗ, готує дітей до лікарського огляду, бере участь в огляді їх лікарем-педіатром М.Марковською Далі...

ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ

що систематично проводяться у дошкільному закладі

Далі...

План медико-оздоровчих заходів на 2018 н.рік

ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯСЛА – САДКА КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ № 35 ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ Далі...

Лікувально-відновлювальна робота

 

Лікувально-відновлювальна  робота  у закладі передбачає:

- проведення лікувальних і оздоровчих заходів, необхідних для корекції полісенсорних порушень вихованців ;

- комплексний психолого-медико-педагогічний вплив, що сприяє якісній корекції і компенсації первинних і вторинних порушень у вихованців ;

- корекція та подолання полісенсорних порушень у кожного вихованця в закладі.
На базі закладу своєчасно здійснюється лікувально-профілактичні заходи , відповідно до призначень лікарів – офтальмологів нашого міста.
По закінченню лікувально – профілактичних заходів, батьки вихованців отримують інформацію про проведене лікування
 ;

Директор закладу Тамара ГРИЦАК , вихователь- методист Тетяна ЦЕПУХ, сестра медична Мар’яна РУДАВКА , вчителі – дефектологи (тифлопедагоги) Ірина ГРИНЧУК, Мирослава ГОЛОВКО, Тетяна СУШКОВА, Ольга ВЕРЕМЧУК, Катерина ПЛЕСКАЧ    -

спрямовують  і корегують  виконання специфічних  лікувально-профілактичних заходів, а саме :

-       дотримання зорових навантажень протягом дня ;

-       урахування первинних і вторинних порушень дошкільнят під час проведення занять та інших режимних моментів ;

-       виконання заходів для зняття загальної і зорової втоми, розвитку та зміцнення окорухових м’язів ;

-       правильний підбір і розстановка меблів ;

-       дотримання норм освітленості ;

-       розсаджування дітей у відповідності з характером патології ;

 

Медичне обслуговування вихованців закладу забезпечує сестра медична Мар’яна РУДАВКА, яка проводить профілактичну роботу щодо попередження захворювань дошкільнят, організовує харчування дітей, пропагує здоровий спосіб життя серед малюків і батьків, здійснює контроль за санітарним станом приміщень і території закладу, проводить антропометричні виміри та аналізує їх динаміку. Мар’яна РУДАВКА систематично контролює дотримання санітарно-епідемічного режиму, проводить оздоровчі заходи, здійснює контроль за дотриманням режиму дня, гігієною проведення ранкової гімнастики, фізкультурних занять та розваг. Сестра медична систематично проводить профілактичну роботу інфекційних, вірусних захворювань, здійснює санітарно-просвітницьку роботу серед працівників, батьків і дітей. Слідкує за доброякісним харчуванням дітей, складає щоденне меню, яке відповідає Примірному, чотиритижневому сезонному меню, рекомендоване для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладах освіти, контролює правильність приготування їжі, збереження продуктів харчування, дотримання строків реалізації продуктів, натуральних норм харчування.


Лікувально- профілактична корекція у закладі поділяється на:

-          профілактичне лікування;

-          лікування , яке спрямоване на стабілізацію патологічних процесів, усунення ускладнень, що розвиваються на тлі основного захворювання  і запобігання виникнення вторинних  захворювань.

-          основна (апаратна) корекція , яка  спрямована на підвищення гостроти зору і передбачає оптичну корекцію, стимуляцію залишкового зору, плеоптичного  і  фізіотерапевтичного  лікування.

 

Медична корекція  здійснюється за трьома періодами :
 1. Плеоптика.

Мета: підвищення гостроти залишкового зору; розвиток монокулярного зору.                             

Методи: пряма оклюзія ( виключення здорового ока шляхом напівпрозорої 

 або непрозорої  наклейки з метою  включення  в роботу хворого  ока дитини ) ;  

локальні  засвічування  макули;  лікування на офтальмологічних апаратах .
У цей період  практичний психолог ,  педагоги закладу , батьки вихованців  підтримують дитину , пояснюють  необхідність оклюзії , стежать ,

щоб дитина не знімала  оклюзію .

2. Ортоптика.

Мета :  розвиток площинного бінокулярного зору;
Методи: використання  синаптофора, мускулотренінга та інших офтальмологічних апаратів.
3. Стереоптика.

Мета: утворити  стереоскопічний зір (вміння бачити на відстані, розрізняти глибину простору). 

 


Чекаємо Ваших листів за адресою

E-mail: ssadok@ua.fm