ПЛАН ЗАХОДІВ З МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Забезпечити виконання чинного законодавства та розпорядчих документів щодо формування у дітей здорового способу життя, профілактики інфекційний захворювань, збереження і зміцнення здоров’я дітей.
Далі...
ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ
що систематично проводяться у дошкільному закладі
ОРГАНІЗАЦІЯ МЕДИЧНОЇ РОБОТИ, ХАРЧУВАННЯ
проводиться сестрою медичною старшою Єлизаветою КОВАЛЬ та сестрою медичною Оленою ГОДУН з урахуванням клінічних проявів захворювань та психофізичних особливостей слабозорих вихованців, які визначені на кожного вихованця закладу у висновках інклюзивно-ресурсного центру
Далі...
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛІКУВАЛЬНО-ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА У ЗАКЛАДІ
Лікувально-відновлювальна робота у закладі охоплює ранню діагностику, комплексний психолого-медико-педагогічний вплив та спеціальні корекційні заняття. Така робота спрямована на корекцію полісенсорних порушень зороводепривованих дошкільників, розвиток у них зорового сприйняття, дотику, дрібної моторики
та орієнтування у просторі. Медична корекція у закладі включає методи плеоптики, ортоптики та стереоптики, а також використання плеоптоортоптичних апаратів.
Напрямки роботи
• Лікувальні та оздоровчі заходи:
проведення процедур, спрямованих на корекцію порушень зорових функцій.
• Психолого-медико-педагогічний вплив:
комплексний підхід, що включає педагогічні, медичні та психологічні методи для корекції та компенсації полісенсорних порушень у вихованців закладу .
• Корекційні заняття:
Спеціальні заняття для розвитку навичок, що компенсують зоровий дефіцит.
Медична корекція
• Плеоптика:
Мета – підвищення гостроти залишкового зору та розвиток монокулярного зору. Методи включають пряму оклюзію (закриття здорового ока), локальні засвічування та лікування на плеоптоортоптичних апаратах.
• Ортоптика:
Мета – розвиток площинного бінокулярного зору з використанням синаптофора, мускулотренінаг та інших плеоптоортоптичних апаратів .
• Стереоптика:
Робота з розвитку об'ємного зору.
Корекційні заняття
• Розвиток зорового сприйняття:
в прави та ігри для покращення зорового сприйняття.
• Розвиток дотику та дрібної моторики:
використання матеріалів, які стимулюють тактильні відчуття та дрібну моторику рук у зороводепривованих дошкільнят.
• Орієнтування у просторі:
навчання дітей з важкими порушеннями зору орієнтації в навколишньому просторі з використанням як зорових, так і інших доступних відчуттів.
