Медичне обслуговувння
дітей раннього і дошкільного віку забезпечує старша медична сестра Валентина Томайчук - пропагує здоровий спосіб життя серед дітей і батьків вихованців, здійснює контроль за санітарним станом приміщень і території ДНЗ, готує дітей до лікарського огляду, бере участь в огляді їх лікарем-педіатром М.Марковською Далі...
ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ
що систематично проводяться у дошкільному закладі
План медико-оздоровчих заходів на 2018 н.рікДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯСЛА – САДКА КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ № 35 ДЛЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ ЗОРУ Далі...
Лікувально-відновлювальна робота
Лікувально-відновлювальна
робота у закладі передбачає:
- проведення лікувальних і оздоровчих заходів, необхідних для корекції полісенсорних порушень вихованців ;
- комплексний психолого-медико-педагогічний вплив, що сприяє якісній корекції і компенсації первинних і вторинних порушень у вихованців ;
- корекція та подолання полісенсорних порушень у кожного вихованця в закладі.
На базі закладу своєчасно здійснюється лікувально-профілактичні заходи , відповідно до призначень лікарів – офтальмологів нашого міста.
По закінченню лікувально – профілактичних заходів, батьки вихованців отримують інформацію про проведене лікування
;
Директор закладу Тамара ГРИЦАК , вихователь- методист Тетяна ЦЕПУХ, сестра медична Мар’яна РУДАВКА , вчителі – дефектологи (тифлопедагоги) Ірина ГРИНЧУК, Мирослава ГОЛОВКО, Тетяна СУШКОВА, Ольга ВЕРЕМЧУК, Катерина ПЛЕСКАЧ -
спрямовують і корегують виконання специфічних лікувально-профілактичних
заходів, а саме :
-
дотримання зорових навантажень протягом дня ;
-
урахування первинних і вторинних порушень дошкільнят під час проведення занять та інших режимних моментів ;
-
виконання заходів для зняття загальної і зорової втоми, розвитку та зміцнення окорухових м’язів ;
-
правильний підбір і розстановка меблів ;
-
дотримання норм освітленості ;
-
розсаджування дітей у відповідності з характером патології ;
Медичне обслуговування вихованців закладу забезпечує сестра медична Мар’яна РУДАВКА, яка проводить профілактичну роботу щодо попередження захворювань дошкільнят, організовує харчування дітей, пропагує здоровий спосіб життя серед малюків і батьків, здійснює контроль за санітарним станом приміщень і території закладу, проводить антропометричні виміри та аналізує їх динаміку. Мар’яна РУДАВКА систематично контролює дотримання санітарно-епідемічного
режиму, проводить оздоровчі заходи, здійснює контроль за дотриманням режиму дня, гігієною проведення ранкової гімнастики, фізкультурних занять та розваг.
Сестра медична систематично проводить профілактичну роботу інфекційних, вірусних захворювань, здійснює санітарно-просвітницьку роботу серед працівників, батьків і дітей.
Слідкує за доброякісним харчуванням дітей, складає щоденне меню, яке відповідає Примірному, чотиритижневому сезонному меню, рекомендоване для організації триразового харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років в закладах освіти, контролює правильність приготування їжі, збереження продуктів харчування, дотримання строків реалізації продуктів, натуральних норм харчування.
Лікувально- профілактична корекція у закладі поділяється на:
-
профілактичне лікування;
-
лікування , яке спрямоване на стабілізацію патологічних процесів, усунення ускладнень, що розвиваються на тлі
основного захворювання і запобігання виникнення вторинних захворювань.
-
основна (апаратна) корекція , яка спрямована на підвищення гостроти зору і передбачає оптичну
корекцію, стимуляцію залишкового зору, плеоптичного і фізіотерапевтичного лікування.
Медична корекція здійснюється за трьома періодами :
1. Плеоптика.
Мета: підвищення гостроти залишкового зору; розвиток монокулярного зору.
Методи: пряма оклюзія ( виключення здорового ока шляхом напівпрозорої
або непрозорої наклейки з метою
включення в роботу хворого ока дитини ) ;
локальні засвічування макули; лікування на офтальмологічних
апаратах .
У цей період практичний психолог , педагоги закладу , батьки вихованців підтримують дитину ,
пояснюють необхідність оклюзії , стежать ,
щоб дитина не знімала оклюзію .
2. Ортоптика.
Мета : розвиток площинного бінокулярного зору;
Методи: використання синаптофора,
мускулотренінга та інших офтальмологічних апаратів.
3. Стереоптика.
Мета: утворити стереоскопічний зір (вміння бачити на
відстані, розрізняти глибину простору).