РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ГРУПИ / КАБІНЕТИ,
Назва групи/кабінету Педагоги, що працюють у групі/
кабінеті Вибір педагогів інноваційних, інформаційно-комп’ютерних технологій «Чомусики» Олександра СЕМЕНЮК Ірина ДЗЮБЕНКО Методика раннього читання
дошкільників адаптована до особливостей зороводепривованих
дошкільників. Застосування
цифрових платформ для ефективної взаємодії з вихованцями групи. «Віночок» Людмила ДВОРАК Ірина РУДИК Ейдотехнічні засоби корекції,
розвитку і навчання зороводепривованих дошкільнят. Використання онлайн – інструменту Google Form для подальшого планування своєї роботи. «Ромашка» Тетяна АГЄЄВА Анна ГАВЛІШИНА Навчання рахуванню дітей за
СТОЛІК. Використання
електронних освітніх платформ : НУМО, “Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. «Веселка» Олена МАКАРЧУК Оксана СТЕПАНЮК Методика раннього навчання читання адаптованої до
роботи з зороводепривованими дошкільникмами. Методика раннього розвитку «Унікуб» , «Квадрати», «Склади візерунок»,
«Цеглинки». «Жайворонок» Анна ГАВЛІШИНА Тетяна МАКАРОВА Олена ФЕДОРЧУК Використання озвученої
корекційно – розвиткової методики Глена Домана інтенсивного
інтелектуального і фізичного напрямку Застосування
цифрових платформ для ефективної взаємодії з вихованцями групи. «Дзвіночок» Леся СУКІЯСОВА Ірина РУДИК Ейдотехнічні засоби корекції,
розвитку і навчання
зороводепривованих дошкільнят. Використання
електронних освітніх платформ : НУМО, “Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. Використання онлайн – інструменту Google Form для подальшого планування своєї роботи. «Пізнайко» Оксана СТЕПАНЮК Тетяна ЗАЙЧУК Використання мультимедійних
технологій за тематичними циклами. Використання методики
навчання грамоти Людмили ШЕЛЕСТОВОЇ. Застосування
цифрових платформ для ефективної взаємодії з вихованцями групи. «Совенята» Олена САДОВА Анна ОГОРОДНИК Сенсорне виховання за
методикою Марії Монтессорі. Використання цифрових освітніх платформ Google Workspace, Microsoft
Teams, LearningApps, Canva, Kahoot. «Сонечко» Олена ФЕДОРЧУК Алла МИРОНОВА Розвиток техніки читання
через розвиток мислення дитини за методикою Валерія Едигея
( адаптована для дітей з важкими
порушеннями зору). Використання
електронних освітніх платформ : НУМО, “Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. «Маленькі дослідники» Тетяна МАКАРОВА Ірина ДЗЮБЕНКО Дослідницька-пошукова
діяльність з використанням
мультимедійних технологій. Використання цифрових освітніх платформ Google Workspace, Microsoft
Teams, Learning Apps, Canva, Kahoot. Музичний керівник Наталя СТРІЛЬЧУК Використання мультимедійних
засобів під час проведення музичних занять. Використання
електронних освітніх платформ : НУМО, “Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. Музичний керівник Лариса КРУТОВА Використання методикаи Карла
Орфа під час проведення музичних занять
з зороводепривованими дошкільниками. Інструктор з
фізичної культури Валентина ГАВРИШ Вправи на
корекційних м’ячах в
поєднанні з
оздоровчими заходами в кульковому басейні сухого масажу для дошкільнят з важкими порушеннями зору. Практичнй психолог Мар'яна РУДАВКА Казкотерапія, піскотерапія –
як засоби корекції полісенсорних
порушень зороводепривованих дітей. Застосування
цифрових платформ для ефективної взаємодії з вихованцями закладу. Використання онлайн – інструменту Google Form для подальшого планування своєї роботи. Вчитель –
дефектолог (тифлопедагог) Тамара ГРИЦАК Використання
методики Вільяма БЕЙТСА «Покращення зору без
окулярів». Використання цифрових освітніх платформ Google Workspace, Microsoft
Teams, Learning Apps, Canva, Kahoot. Використання онлайн – інструменту Google Form для подальшого планування своєї роботи. Вчитель –
дефектолог (тифлопедагог) Тетяна ЦЕПУХ Використання
офтальмотренажів Миколи в тифлопедагогічній діяльності. Використання
електронних освітніх платформ: НУМО, “Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. Вчитель –
дефектолог (тифлопедагог) Ірина ГРИНЧУК Методика відновлення зору
Григоряна ДЕМИРЧОГЛЯНА Демирчогляна. Методика «Навчання незрячих просторовому орієнтуванню»
. Використання цифрових освітніх платформ Google Workspace, Microsoft
Teams, Learning Apps, Canva, Kahoot. Вчитель –
дефектолог (тифлопедагог) Тетяна СУШКОВА Використання методики
Вероніки ШЕРН БОРН « Розвиваючий рух». Застосування цифрових платформ для ефективної
взаємодії з зороводепривованими дітьми. Вчитель –
дефектолог (тифлопедагог) Ольга ВЕРЕМЧУК Вправи для відновлення
зору за методикою Вільяма БЕЙТСА. Застосування цифрових платформ для ефективної
взаємодії з вихованцями закладу. Вчитель –
дефектолог (тифлопедагог) Катерина ПЛЕСКАЧ Офтальмотренажі в
тифлопедагогічній роботі. Використання
електронних освітніх платформ: НУМО, “Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. Вчитель – дефектолог
(тифлопедагог) Мирослава ГОЛОВКО Використання методики
Вероніки ШЕРН БОРН « Розвиваючий рух». Використання цифрових освітніх платформ Google Workspace, Microsoft
Teams, Learning Apps, Canva, Kahoot. Вчитель – логопед Ілона БОГДАН ІКТ
в логокорекційній роботі за тематичними циклами. Використання електронних
освітніх платформ: НУМО,
“Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. Вчитель-логопед Леонід САЛІВОНЧИК Дихальна гімнастика за
методикою Олександри Миколаївни Стрельнікової в
логокорекційній роботі з зороводепривованими дітьми з мовленнєвими
порушеннями. Використання цифрових освітніх платформ Google Workspace, Microsoft
Teams, Learning Apps, Canva, Kahoot. Керівник гурткової роботи « Цікаві шашки» Аліна БАГНІЙ Використання цифрових освітніх платформ Google Workspace, Microsoft
Teams, Learning Apps, Canva, Kahoot. Використання
електронних освітніх платформ: НУМО, “Всеосвіта”, Google Workspace for Education, Дошкільнятко. Використання онлайн – інструменту Google Form для подальшого планування своєї роботи.
ГРУПИ / КАБІНЕТИ, ЩО ФУНКЦІОНУЮТЬ У ЗАКЛАДІ
