Назва групи
|
Вихователі
|
Інноваційні
та
інформаційно-комп’ютерні технології в
компенсаторній діяльності закладу
|
«Чомусики»
|
Валентина Безчинська
Олександра Семенюк
|
раннє читання за методикою Миколи Зайцева , адаптованої
до роботи з зороводепривованими
дошкільнятами.
|
«Віночок»
|
Людмила Дворак Ірина Рудик
|
ейдотехнічні засоби корекції,
розвитку і навчання зороводепривованих дошкільнят
|
«Ромашка»
|
Ольга Закревська Валентина
Надобенко
|
столік за методикою Миколи Зайцева;
ІКТ ;
мультимедійні презентації
|
«Веселка»
|
Олена Макарчук Наталя Павлюк
|
методика читання Миколи Зайцева адаптована до роботи з зороводепривованими
дошкільнятами; методика раннього розвитку Нікітіних
«Унікуб» , «Квадрати», «Склади візерунок», «Цеглинки»;
|
«Жайворонок»
|
Анна Гавлішина Людмила Мороз
|
використання
озвученої корекційно – розвиткової методики
Глена Домана інтенсивного інтелектуального і фізичного напрямку
|
«Дзвіночок»
|
Галина Синиця Юлія Сорока
|
ейдотехнічні засоби корекції,
розвитку і навчання зороводепривованих дошкільнят.
|
«Пізнайко»
|
Валентина Лютко Оксана
Степанюк
|
використання
мультимедійних технологій
за
тематичними циклами, методики
навчання грамоти Л. Шелестової
|
Група раннього віку «Ладоньки»
|
Галина Солецька Людмила Прокопчук
|
сенсорне виховання за методикою
Марії Монтессорі.
|
«Сонечко»
|
Олена Федорчук Алла
Миронова
|
формування
інтересу до читання на підґрунті
інтелектуального розвитку дітей з вадами зору
за
методикою В.Едигеєя з використанням ідеї англійського психолога , професора
Г.Айзенка
|
«Маленькі дослідники»
|
Тетяна Макарова Аліна
Близнюк
|
дослідницька-пошукова
діяльність з використанням
мультимедійних технологій
|
Музичні керівники
|
Наталя Стрільчук
|
використання
мультимедійних засобів під час проведення музичних занять
|
Лариса Крутова
|
Використання методикаи Карла
Орфа під час проведення музичних занять з зороводепривованими дошкільнятами
|
Інструктор з фізичної культури
|
Валентина Гавриш
|
вправи на корекційних м’ячах за методикою Катерини Серебрянської в поєднанні з оздоровчими заходами
в кульковому
басейні сухого масажу для дошкільнят з важкими порушеннями зору
|
Практичнй психолог
|
Ірина Стрельбіцька
|
казкотерапія , піскотерапія –
як засоби корекції полісенсорних
порушень зороводепривованих дітей
|
Вчителі – дефектологи (тифлопедагог)
|
Тамара Грицак
|
використання методики Вільяма Бейтса «Покращення зору без окулярів»
в тифлопедагогічній діяльності
|
Тетяна Цепух
|
використання офтальмотренажів Миколи Базарного в тифлопедагогічній
діяльності
|
Ірина Гринчук
|
нетрадиційна методика відновлення зору Г. Демирчоглян ; методика М.М. Наумова «Навчання незрячих просторовому орієнтуванню» .
|
Тетяна Сушкова
|
Методика Вероніки ШернБорн « Розвиваючий рух»
|
Ольга Веремчук
|
вправи для відновлення
зору за методикою Вільяма Бейтса.
|
Катерина Плескач
|
офтальмотренажі за методикою Миколи Базарного.
|
Вчителі – логопеди
|
Марина Щурук
|
сендплей
ІКТ офтальмотренажі
за методикою Миколи Базарного в роботі з дітьми
–логопатами
|
Руслана Майструк
|
ІКТ в логопедичній діяльності
за тематичними циклами.
|
Леонід Салівончик
|
дихальна гімнастика за методикою Олександри Миколаївни Стрельнікової в логокорекційній роботі з дітьми , що мають
вади зору
|