Освітньо-виховний процес
В усіх вікових групах здійснюється робота пізнавального , корекційно-розвивального напрямку з урахуванням запитів батьків вихованців, потреб, інтересів , здібностей зороводепривованих дошкільнят. Дослідницько – пошукова діяльність, природнича компетенція реалізується педагогами Г.Синицею, Т.Макаровою, Н.Павлюк, В.Безчинською. Педагоги використовують найдієвіші методи і засоби в роботі з дітьми , що мають порушення зору , це - спостереження, обстеження, екскурсії, корекційно- розвивальні ігри, вправи з натуральними об’єктами , їх рельєфними зображеннями, перегляд епізодів пізнавальних фільмів, розгляд та обстеження наочності (картинок , іграшок, муляжів наближених до натуральних …) Далі...
Модель
фізкультурно - оздоровчої роботи з урахуванням психофізичних особливостей дітей з вадами зору Далі...
Портрет
випускника закладу ( орієнтуємось на промовисті тези малят)Далі...
Організація робочого часу вихователя
ДНЗ ясел – садка компенсуючого типу № 35 для дітей з вадами зору Далі...
ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНЯТ З ЗОРОВОЮ ДЕПРИВАЦІЄЮ У ЗАКЛАДІ
Режимні моменти | Група раннього віку | Молодша група | Середня група | Старша група |
---|---|---|---|---|
1. Ранковий прийом , огляд дітей , індивідуальна робота, ранкова гімнастика | Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30 | Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30 | Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30 | Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30 |
2.Корекц.-розвивальні ігри Підготовка до сніданку , сніданок | 8.30- 8.50 | 8.30- 8.50 | 8.30- 8.50 | 8.30- 8.50 |
3.Корекційно- розвивальні , рухливі ігри підготовка до занять | 8.50-9.00 | 8.50-9.00 | 8.50-9.00 | 8.50-9.00 |
4.Заняття : індивідуальні, підгрупові, групові | 9.00- 9.15 | 9.00- 9.15 | 9.00- 9.20 | 9.00- 9.25 |
5. Лікування в плеоптоортоптичному кабінеті , корекційно – розвивальні ігри | 9.15 – 9.35 | 9.15- 9.40 | 9.20- 9.45 | 9.25- 9.55 |
6. Підготовка до прогулянки , прогулянка | 9.35- 11.50 | 9.40- 11.50 | 9.45. – 12.00 | 9.55. – 12.10 |
7. Поверненння з прогулянки підготовка до обіду,обід | 11.50 – 12.25 | 11.50 – 12.25 | 12.00- 12.30 | 12.10 – 12.40 |
8. Підготовка до сну , сон | 12.25 – 15.15 | 12.25 – 15.15 | 12.30 – 15. 10 | 12.40 – 15.05 |
9. Поступ. підйом з оздоровчими корекційн. вправами, загартув. Підготовка до полуден. , полуденок | 15.15- 15-45 | 15.15- 15-45 | 15.10- 15-45 | 15.05- 15-35 |
10. Індивідуальна , підгрупова , гурткова робота , лікування в плеоптоортоптичному кабінеті , підготовка до прогулянки. | 15.45- 16.10 | 15.45- 16.10 | 15.45- 16. 15 | 15.35- 16.10 |
11. Прогулянка | 16.10 – 17.00 | 16.10 – 17.00 | 16.15 – 17.10 | 16.10 – 17.20 |
12. Повернення з прогулянки , підготовка до вечері , вечеря | 17.00 – 17.45 | 17.00 – 17.45 | 17.10 – 17.40 | 17.20 – 17.40 |
13. Сюжетно-рольові, конструктивно-будівельні ігри, ігри драматизації, корекційно- розвивальні вправи, індивідуальна , під групова робота , бесіди і консультації батьків вихованців | Чергова група: 17.45.- 19.00 Звичайна група : 17.45.- 18.00 | Чергова група : 17.45.- 19.00 Звичайна група : 17.45.- 18.00 | Чергова група : 17.40.- 19.00 Звичайна група : 17.40.- 18.00 | Чергова група : 17.40.- 19.00 Звичайна група : 17.40.- 18.00 |