Освітній процес у закладі

Освітній процес для дітей з порушенням зору передбачає створення спеціальних умов для розвитку, корекції зорових порушень та соціальної адаптації, що включає спеціально організовану корекційно-розвиткову роботу, формування сенсорної культури, використання спеціальних засобів навчання та інтеграцію в суспільство
Далі...

Модель

фізкультурно - оздоровчої роботи ( з урахуванням психофізичних особливостей дітей з вадами зору)
Далі...


Портрет

випускника закладу - ( орієнтуємось на промовисті тези малят)
Далі...


Організація робочого часу вихователя

Протягом робочого дня , щоденно, постійно: контроль за чистотою окулярів, оклюзією, дотриманням зорових навантажень згідно з рекомендаціями лікаря – офтальмолога
Далі...


ОРГАНІЗАЦІЯ  ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
на 2025-2026 н.рік
у період воєнних дій в країні
( під час повітряної тривоги працівники і діти дотримуються плану евакуації у найпростіше укриття нашого закладу з подальшим виконанням організації життєдіяльності в укритті
)


Режимні моменти Група раннього віку Молодша група Середня група Старша група
1. Ранковий прийом вихованців:
- на ввіреному майданчику - за сприятливих погодних умов;
- у груповій кімнаті - за несприятливих погодних умов.
Під час ранкового прийому:
- опитування батьків про самопочуття дитини;
- огляд у дітей шкіри, горла, волосистої частини голови.
Паралельно : бесіди з дітьми , дослідно-пошукова діяльність, індивідуальна і під групова робота.
Ранкова гімнастика з атрибутами , активності різного спрямування.
Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50 Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50 Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50 Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50
2. На вході до закладу ( групи ) : ретельне витирання підошви взуття на вході закладу. Роздягання дітей зі словесним супроводом вихователя. 8.50- 9.05 8.50- 9.05 8.50- 9.05 8.50- 9.05
3. Підготовка до сніданку ( туалет, миття рук з використанням вихователем малих фольклорних форм ). Сніданок , під час якого вихователь створює сприятливу атмосферу, спонукає малят до вживання їжі. Рухлива гра середньої або малої рухливості з віршованим супроводом та з використанням полу масок. Підготовка до занять. 9.05-9.15 9.05-9.15 9.05-9.15 9.05-9.15
4. Індивідуальна та під групова робота з дітьми вчителя – дефектолога , вчителя – логопеда, практичного психолога . 9.15- 12.00 9.15- 12.00 9.15- 12.00 9.15- 12.00
5. Заняття вихователя, муз керівника, інструктора з фізкультури ( відповідно до тематичного циклу та перспективного і щоденного планування педагога). Підготовка до прогулянки, прогулянка: спостереження в природі, рухливі ігри, дослідно-пошукова діяльність , фізкультура ( або фізкомплекс ) на прогулянці, індивідуальна та під групова робота . 9.15 – 12.00 9.15- 12.00 9.15- 12.00 9.15- 12.00
6. Повернення з прогулянки, підготовка до обіду ( туалет, миття рук з використанням вихователем групи малих фольклорних форм ). Бесіди з дітьми про здорове і корисне харчування, ознайомлення з етикетом, правилами поводження за столом , формування у вихованців розуміння необхідності належного виконання всіх гігієнічних процедур, пов’язаних із здоровим способом життя. Обід ( створення вихователем групи сприятливої атмосфери, та спонукання малят до вживання їжі ). 12.00- 12.30 12.00- 12.30 12.00- 12.30 12.00- 12.30
7. Підготовка до денного відпочинку дітей , відпочинок. ( під час підготовки до відпочинку прослуховування або читання вихователем казок, співання колискових тощо) . 12.30 – 15.20 12.30 – 15.15 12.30- 15.10 12.30 – 15.00
8. Оздоровча гімнастика після денного відпочинку у ліжечках , загартовуючи та оздоровчі процедури у спальній та груповій кімнаті. Туалет, миття рук. Формування у ввірених дітей культурно-гігієнічних навичок. Ігри драматизації, сюжетно-рольові ігри, конструктивно - будівельна діяльність . Гурткова робота на старших групах. Індивідуальна та під групова робота, робота в природі, СХД тощо. Підвечірок - створення вихователем групи сприятливої атмосфери та спонукання малят до вживання їжі . Підготовка до прогулянки. 15.20 – 16.15 15.15 – 16.10 15.10 – 16. 05 15.00 – 16.00
9. Робота керівника гуртка « Веселі шашки » з дітьми , що мають важкі порушення зору.

Щосереди – з 17.00 -18.00: консультації практичного психолога , вчителя-дефектолога, вчителя – логопеда для батьків вихованців закладу.
ІІ половина дня ІІ половина дня ІІ половина дня ІІ половина дня
10. Вечірня прогулянка: спостереження в природі, індивідуальні та підгрупова робота, рухливі ігри, дослідно-пошукова діяльність з вихованцями . Передача вихователем групи дітей батькам. У вечірні години : консультації, рекомендації та поради для батьків на ввіреному майданчику (за несприятливих погодних умов в коридорі групової кімнати ) . За несприятливих погодних умов та у темну пору року :
- розгортання сюжетно - рольових ігор з дітьми;
- ігри-драматизації;
- робота у куточку книги;
- читання дитячих журналів та книжок;
- створення пластилінових мультиків;
- робота гуртків ( у старших групах);
- розваги або індивідуальна та під групова робота музичного керівника та інструктора з фізкультури ;
- конструктивно - будівельна діяльність;
- індивідуальна та підгрупова робота відповідно до рекомендацій вчителя - дефектолога, вчителя - логопеда ( завдання у зошиту взаємозв’язку ) та використання дидактичних і корекційно - розвиткових ігор різного спрямування тощо.
17.30-18.00
( чергова група № 2 до 18.30)
17.35-18.00
( чергова група № 2 до 18.30)
17.40-18.00
( чергова група № 2 до 18.30)
17.45-18.00
( чергова група № 2 до 18.30)

Для дітей у яких батьки розпочинають ( завершують ) свій робочий день раніше ( пізніше ) - функціонує чергова група під №2 ( з понеділка по п’ятницю з 7.30 до18.30 ))


                            Повернення до дому!

Чекаємо Ваших листів за адресою

E-mail: ssadok@ua.fm