Освітньо-виховний процес

В усіх вікових групах здійснюється робота пізнавального , корекційно-розвивального напрямку з урахуванням запитів батьків вихованців, потреб, інтересів , здібностей зороводепривованих дошкільнят. Дослідницько – пошукова діяльність, природнича компетенція реалізується педагогами Г.Синицею, Т.Макаровою, Н.Павлюк, В.Безчинською. Педагоги використовують найдієвіші методи і засоби в роботі з дітьми , що мають порушення зору , це - спостереження, обстеження, екскурсії, корекційно- розвивальні ігри, вправи з натуральними об’єктами , їх рельєфними зображеннями, перегляд епізодів пізнавальних фільмів, розгляд та обстеження наочності (картинок , іграшок, муляжів наближених до натуральних …) Далі...

Модель

фізкультурно - оздоровчої роботи з урахуванням психофізичних особливостей дітей з вадами зору Далі...


Портрет

випускника закладу ( орієнтуємось на промовисті тези малят)Далі...


Організація робочого часу вихователя

ДНЗ ясел – садка компенсуючого типу № 35 для дітей з вадами зору Далі...


ОРГАНІЗАЦІЯ  ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ  ДОШКІЛЬНЯТ  З  ЗОРОВОЮ  ДЕПРИВАЦІЄЮ  У  ЗАКЛАДІ

Режимні моменти Група раннього віку Молодша група Середня група Старша група
1. Ранковий прийом , огляд дітей , індивідуальна робота, ранкова гімнастика Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30 Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30 Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30 Чергова група : 7.00- 8.30 Звичайна група : 8.00- 8.30
2.Корекц.-розвивальні ігри Підготовка до сніданку , сніданок 8.30- 8.50 8.30- 8.50 8.30- 8.50 8.30- 8.50
3.Корекційно- розвивальні , рухливі ігри підготовка до занять 8.50-9.00 8.50-9.00 8.50-9.00 8.50-9.00
4.Заняття : індивідуальні, підгрупові, групові 9.00- 9.15 9.00- 9.15 9.00- 9.20 9.00- 9.25
5. Лікування в плеоптоортоптичному кабінеті , корекційно – розвивальні ігри 9.15 – 9.35 9.15- 9.40 9.20- 9.45 9.25- 9.55
6. Підготовка до прогулянки , прогулянка 9.35- 11.50 9.40- 11.50 9.45. – 12.00 9.55. – 12.10
7. Поверненння з прогулянки підготовка до обіду,обід 11.50 – 12.25 11.50 – 12.25 12.00- 12.30 12.10 – 12.40
8. Підготовка до сну , сон 12.25 – 15.15 12.25 – 15.15 12.30 – 15. 10 12.40 – 15.05
9. Поступ. підйом з оздоровчими корекційн. вправами, загартув. Підготовка до полуден. , полуденок 15.15- 15-45 15.15- 15-45 15.10- 15-45 15.05- 15-35
10. Індивідуальна , підгрупова , гурткова робота , лікування в плеоптоортоптичному кабінеті , підготовка до прогулянки. 15.45- 16.10 15.45- 16.10 15.45- 16. 15 15.35- 16.10
11. Прогулянка 16.10 – 17.00 16.10 – 17.00 16.15 – 17.10 16.10 – 17.20
12. Повернення з прогулянки , підготовка до вечері , вечеря 17.00 – 17.45 17.00 – 17.45 17.10 – 17.40 17.20 – 17.40
13. Сюжетно-рольові, конструктивно-будівельні ігри, ігри драматизації, корекційно- розвивальні вправи, індивідуальна , під групова робота , бесіди і консультації батьків вихованців Чергова група: 17.45.- 19.00 Звичайна група : 17.45.- 18.00 Чергова група : 17.45.- 19.00 Звичайна група : 17.45.- 18.00 Чергова група : 17.40.- 19.00 Звичайна група : 17.40.- 18.00 Чергова група : 17.40.- 19.00 Звичайна група : 17.40.- 18.00

                            Повернення до дому!

Чекаємо Ваших листів за адресою

E-mail: ssadok@ua.fm