Освітній процес у закладі
Освітній процес для дітей з порушенням зору передбачає створення спеціальних умов для розвитку, корекції зорових порушень та соціальної адаптації, що включає спеціально організовану корекційно-розвиткову роботу, формування сенсорної культури, використання спеціальних засобів навчання та інтеграцію в суспільство
Далі...
Модель
фізкультурно - оздоровчої роботи
( з урахуванням психофізичних особливостей дітей з вадами зору)
Далі...
Портрет
випускника закладу -
( орієнтуємось на промовисті тези малят)
Далі...
Організація робочого часу вихователя
Протягом робочого дня , щоденно, постійно:
контроль за чистотою окулярів, оклюзією, дотриманням зорових навантажень згідно з рекомендаціями лікаря – офтальмолога
Далі...
ОРГАНІЗАЦІЯ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
на 2025-2026 н.рік
у період воєнних дій в країні
( під час повітряної тривоги працівники і діти дотримуються плану евакуації у найпростіше укриття нашого закладу з подальшим виконанням організації життєдіяльності в укритті)
| Режимні моменти | Група раннього віку | Молодша група | Середня група | Старша група |
|---|---|---|---|---|
| 1. Ранковий прийом вихованців: - на ввіреному майданчику - за сприятливих погодних умов; - у груповій кімнаті - за несприятливих погодних умов. Під час ранкового прийому: - опитування батьків про самопочуття дитини; - огляд у дітей шкіри, горла, волосистої частини голови. Паралельно : бесіди з дітьми , дослідно-пошукова діяльність, індивідуальна і під групова робота. Ранкова гімнастика з атрибутами , активності різного спрямування. |
Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50 | Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50 | Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50 | Чергова група : 7.30- 8.50 Звичайна група : 8.00- 8.50 |
| 2. На вході до закладу ( групи ) : ретельне витирання підошви взуття на вході закладу. Роздягання дітей зі словесним супроводом вихователя. | 8.50- 9.05 | 8.50- 9.05 | 8.50- 9.05 | 8.50- 9.05 |
| 3. Підготовка до сніданку ( туалет, миття рук з використанням вихователем малих фольклорних форм ). Сніданок , під час якого вихователь створює сприятливу атмосферу, спонукає малят до вживання їжі. Рухлива гра середньої або малої рухливості з віршованим супроводом та з використанням полу масок. Підготовка до занять. | 9.05-9.15 | 9.05-9.15 | 9.05-9.15 | 9.05-9.15 |
| 4. Індивідуальна та під групова робота з дітьми вчителя – дефектолога , вчителя – логопеда, практичного психолога . | 9.15- 12.00 | 9.15- 12.00 | 9.15- 12.00 | 9.15- 12.00 |
| 5. Заняття вихователя, муз керівника, інструктора з фізкультури ( відповідно до тематичного циклу та перспективного і щоденного планування педагога). Підготовка до прогулянки, прогулянка: спостереження в природі, рухливі ігри, дослідно-пошукова діяльність , фізкультура ( або фізкомплекс ) на прогулянці, індивідуальна та під групова робота . | 9.15 – 12.00 | 9.15- 12.00 | 9.15- 12.00 | 9.15- 12.00 |
| 6. Повернення з прогулянки, підготовка до обіду ( туалет, миття рук з використанням вихователем групи малих фольклорних форм ). Бесіди з дітьми про здорове і корисне харчування, ознайомлення з етикетом, правилами поводження за столом , формування у вихованців розуміння необхідності належного виконання всіх гігієнічних процедур, пов’язаних із здоровим способом життя. Обід ( створення вихователем групи сприятливої атмосфери, та спонукання малят до вживання їжі ). | 12.00- 12.30 | 12.00- 12.30 | 12.00- 12.30 | 12.00- 12.30 |
| 7. Підготовка до денного відпочинку дітей , відпочинок. ( під час підготовки до відпочинку прослуховування або читання вихователем казок, співання колискових тощо) . | 12.30 – 15.20 | 12.30 – 15.15 | 12.30- 15.10 | 12.30 – 15.00 |
| 8. Оздоровча гімнастика після денного відпочинку у ліжечках , загартовуючи та оздоровчі процедури у спальній та груповій кімнаті. Туалет, миття рук. Формування у ввірених дітей культурно-гігієнічних навичок. Ігри драматизації, сюжетно-рольові ігри, конструктивно - будівельна діяльність . Гурткова робота на старших групах. Індивідуальна та під групова робота, робота в природі, СХД тощо. Підвечірок - створення вихователем групи сприятливої атмосфери та спонукання малят до вживання їжі . Підготовка до прогулянки. | 15.20 – 16.15 | 15.15 – 16.10 | 15.10 – 16. 05 | 15.00 – 16.00 |
| 9. Робота керівника гуртка « Веселі шашки » з дітьми , що мають важкі порушення зору. Щосереди – з 17.00 -18.00: консультації практичного психолога , вчителя-дефектолога, вчителя – логопеда для батьків вихованців закладу. |
ІІ половина дня | ІІ половина дня | ІІ половина дня | ІІ половина дня |
| 10. Вечірня прогулянка:
спостереження в природі, індивідуальні та підгрупова робота, рухливі ігри, дослідно-пошукова діяльність з вихованцями . Передача вихователем групи дітей батькам.
У вечірні години : консультації, рекомендації та поради для батьків на ввіреному майданчику (за несприятливих погодних умов в коридорі групової кімнати ) .
За несприятливих погодних умов та у темну пору року : - розгортання сюжетно - рольових ігор з дітьми; - ігри-драматизації; - робота у куточку книги; - читання дитячих журналів та книжок; - створення пластилінових мультиків; - робота гуртків ( у старших групах); - розваги або індивідуальна та під групова робота музичного керівника та інструктора з фізкультури ; - конструктивно - будівельна діяльність; - індивідуальна та підгрупова робота відповідно до рекомендацій вчителя - дефектолога, вчителя - логопеда ( завдання у зошиту взаємозв’язку ) та використання дидактичних і корекційно - розвиткових ігор різного спрямування тощо. |
17.30-18.00 ( чергова група № 2 до 18.30) |
17.35-18.00 ( чергова група № 2 до 18.30) |
17.40-18.00 ( чергова група № 2 до 18.30) | 17.45-18.00 ( чергова група № 2 до 18.30) |
Для дітей у яких батьки розпочинають ( завершують ) свій робочий день раніше ( пізніше ) - функціонує чергова група під №2 ( з понеділка по п’ятницю з 7.30 до18.30 ))
