РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ)  № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
 
РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ)  № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ЗАКЛАДІ
   Освітній процес для дітей з порушенням зору передбачає створення спеціальних умов для розвитку, корекції зорових порушень та соціальної адаптації,  що включає спеціально організовану корекційно-розвиткову роботу, формування сенсорної культури, використання спеціальних засобів навчання та інтеграцію    в суспільство.    
Основні завдання та принципи
•	Корекція та компенсація зорових порушень: Збереження та розвиток залишкового зору, а також компенсація його відсутності через розвиток інших аналізаторів.                                    
•	Формування життєвих компетентностей: Розвиток самостійності, комунікативних навичок, позитивної самооцінки та впевненості в собі.
•	Створення доступного середовища: Адаптація простору та використання спеціальних засобів навчання, які роблять освітній процес комфортним  та ефективним.
•	Використання спеціальних технологій: Застосування тифлотактильного навчання, інтерактивних панелей та елементів доповненої реальності (AR) для кращого сприйняття інформації. 
        •	Підготовка до школи: Підготовка дітей до навчання у школі та подальшої інтеграції в суспільство.  
 
                                     
	Специфіка освітнього процесу
•	Корекційно-розвиткова робота:  
                                                    o	Логокорекційна  робота для корекції мовленнєвих порушень.
o	Тифлопедагогічна робота для розвитку сприйняття та просторової орієнтації.
o	Психологічна підтримка для формування емоційної сфери та мотивації.
•	Сенсорний розвиток:	
o	Формування сенсорної культури через розвиток зорового, слухового та тактильного сприймання.
o	Розвиток дрібної моторики та просторової орієнтації.
•	Індивідуальний підхід:
o	Розробка індивідуального плану розвитку дитини.
o	Адаптація навчальних матеріалів та методів відповідно до потреб кожної дитини.
•	Інтеграція:
o	Забезпечення можливості спілкування та взаємодії з однолітками, що мають нормативний розвиток.
o	Створення умов для соціальної адаптації та інклюзії в суспільство. 
