РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ,
Назва заходу Мета заходу Термін виконання Відповідальний за виконання 1 Медико -
педагогічний контроль Диференційована оцінка динаміки розвитку зороводепривованих
дошкільників. Забезпечення оптимальних умов для системного, комплексного, безперервного
виховання, корекції, розвитку , навчання та лікування
дітей з зоровою депривацією. За окремо
складеним планом Вихователь-методист
Тетяна ЦЕПУХ та сестра медична
старша Єлизавета КОВАЛЬ 2. Оздоровчі
хвилинки Зміцнення фізичного
та психічного здоров'я дітей з зоровою депривацією. Протягом дня, щоденно Педагогічні працівникі 3. Точковий масаж
за методикою індійських йогів
( що не має протипоказань) Покращення
кровообігу у зороводепривованих
дошкільників . Протягом дня, щоденно. Усі педагогічні працівники 4. Тренування
дрібної моторики Розвиток тактильно-кінестетичної
чутливості. Активізація мовленнєвих центрів
головного мозку, стимулювання розвитку мовлення ,
спостережливості, уваги, пам'яті. Протягом дня Вихователі вікових груп. Вчителі- дефектологи. Вчителі-логопеди. Практичний психолог. Керівник гурткової роботи. 5. Психогімнастика (етюди
душі) Гармонізація психоемоційного
стану, створення душевного комфорту і психічної рівноваги вихованців
закладу . За окремо складеним планом практичного психолога Мар'яни РУДАВКИ 6. Елементи
арттерапії , звукотерапії Збереження психічного здоров'я дитини. Інтенсивний і гармонійний розвиток
пізнавальних процесів у вихованців закладу. Щоденно Музичні керівники Наталія СТРІЛЬЧУК Лариса КРУТОВА Вихователі 7. Оздоровча
гімнастика з елементами дихальної гімнастики. Оздоровлення
дитячого організму збагачуючи усі органи киснем, зміцнення дихальної системи
, корекція постави, порушень стопи. Щоденно Інструктор з фізкультури Валентина ГАВРИШ Вчителі – логопеди Вихователі вікових груп 8. Кінезорефлексотерапія Стимуляція поетапного рефлекторного
розвитку загальної моторики , перцептивної активності дітей
з патологією зору. Щоденно Інструктор з фізкультури Валентина ГАВРИШ 9.
Профілактичний масаж: - з
допомогою рукавички виготовленої з натурального матеріалу ; -масаж тіла, стоп
ніг. Поліпшення кровообігу
у всьому тілі. Профілактика
порушень стопи . Щоденно ,
після денного відпочинку дітей Вихователі
усіх вікових груп 10.Елементи спелеотерапії Профілактична робота Щоденно перед та після денного відпочинку Вихователі
секредніх і старших груп 11. Сміхотерапія Створення емоційно
- позитивного настрою. М'який вплив на
поведінку зороводепривованих
дошкільників. Щоденно Усі педагоги закладу 12. Казкотерапія Формування моральних цінностей , позитивного
світогляду дітей з порушеннями зору. Щоденно за
окремо складеним графіком Практичний психолог
Мар'яна РУДАВКА Музичні керівники
Лариса КРУТОВА Наталія СТРІЛЬЧУК Вихователі вікових
груп 13. Нетрадиційні
методики корекції та відновлення
гостроти зору очей ( відсутні
протипокази) Стимуляція, відновлення, розвиток та охорона
залишкового зору у слабозорих дошкільнят . Щоденно Вчителі-дефектологи ( тифлопедагоги) 14. Лікування
порушень зору в плеоптоортоптичному кабінеті Абілітація і реабілітація
дітей дошкільного віку з зоровою
патологією Щоденно, відповідно
до призначень лікарів – офтальмологів нашого міста. Сестра медична
старша Єлизавета КОВАЛЬ 15.
Окоаеробіка, вправи для зміцнення , розслаблення, зняття зорової втоми
окорухових м’язів дітей. Пальмінг. – за методикою Вільяма БЕЙТСА Зміцнення ,
розслаблення, зняття зорової втоми окорухових м'язів, підвищення працездатності
ціліарного м'яза, позитивний вплив на формування рефракції очей
дітей. Щоденно
під час режимних моментів Усі
педагоги закладу.
що проводяться у закладі
Моторний розвиток вихованців закладу враховуючи рухові можливості
зороводепривованих дошкільнят.
