РІВНЕНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК)
КОМПЕНСУЮЧОГО ТИПУ (СПЕЦІАЛЬНИЙ) № 35
РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ,
що проводяться у закладі

 

Назва заходу

 

Мета заходу

 

Термін виконання

Відповідальний              за виконання

 

1  Медико  - педагогічний контроль

 

Диференційована оцінка динаміки  розвитку зороводепривованих дошкільників. Забезпечення оптимальних умов для системного, комплексного, безперервного виховання,  корекції, розвитку , навчання та лікування дітей  з зоровою депривацією.

 

 За окремо складеним планом

 

Вихователь-методист Тетяна ЦЕПУХ 

та

сестра медична старша Єлизавета КОВАЛЬ

2.    Оздоровчі хвилинки

 

Зміцнення  фізичного та психічного  здоров'я дітей  з зоровою депривацією.

 

Протягом дня, щоденно

 

Педагогічні працівникі

3.      Точковий масаж за методикою індійських йогів                  ( що не  має протипоказань)

Покращення кровообігу  у зороводепривованих дошкільників  .

 

Протягом дня, щоденно.

 

Усі педагогічні працівники

 

4.      Тренування дрібної моторики

 

 Розвиток  тактильно-кінестетичної чутливості.

  Активізація  мовленнєвих  центрів головного мозку, стимулювання розвитку мовлення , спостережливості,  уваги, пам'яті.

 

Протягом дня

 

Вихователі вікових груп.

Вчителі- дефектологи.

Вчителі-логопеди.

Практичний психолог.

Керівник гурткової роботи.

 

5. Психогімнастика

     (етюди душі)

 

  Гармонізація психоемоційного стану,  створення  душевного комфорту  і психічної  рівноваги  вихованців закладу .

За окремо складеним планом практичного психолога

Мар'яни РУДАВКИ

 6.  Елементи арттерапії , звукотерапії

 

Збереження психічного здоров'я дитини.

Інтенсивний і гармонійний  розвиток пізнавальних процесів у вихованців закладу.

 

Щоденно

 

Музичні керівники Наталія СТРІЛЬЧУК

Лариса КРУТОВА

Вихователі

 

7.       Оздоровча гімнастика з елементами дихальної гімнастики.                        

 Оздоровлення дитячого організму збагачуючи усі органи киснем, зміцнення дихальної системи , корекція постави,  порушень стопи.

 

Щоденно

 

Інструктор з фізкультури

Валентина ГАВРИШ

Вчителі – логопеди

Вихователі вікових груп

8.     Кінезорефлексотерапія

 

Стимуляція  поетапного рефлекторного розвитку загальної моторики ,  перцептивної активності дітей з  патологією зору. 
Моторний розвиток вихованців закладу  
 враховуючи  рухові можливості зороводепривованих дошкільнят.

Щоденно

 

Інструктор з фізкультури

Валентина ГАВРИШ

9. Профілактичний  масаж:         

- з допомогою  рукавички виготовленої з натурального матеріалу ;

-масаж  тіла, стоп ніг.

 

 

Поліпшення  кровообігу у всьому тілі.

 

Профілактика порушень стопи .

 

Щоденно , після денного відпочинку дітей

 

Вихователі усіх вікових груп

10.Елементи спелеотерапії

 

Профілактична робота

Щоденно перед  та після денного відпочинку

 

Вихователі секредніх і старших груп

 

 

 

11.     Сміхотерапія

 

Створення  емоційно - позитивного  настрою.

М'який вплив на поведінку  зороводепривованих дошкільників.

Щоденно

 

Усі педагоги закладу

12. Казкотерапія

 

Формування  моральних цінностей , позитивного світогляду дітей з порушеннями зору.

 

 Щоденно за окремо складеним графіком

 

Практичний психолог Мар'яна РУДАВКА

Музичні керівники Лариса КРУТОВА

Наталія СТРІЛЬЧУК

Вихователі вікових груп

 

13. Нетрадиційні методики  корекції та відновлення гостроти зору  очей ( відсутні протипокази) 

Стимуляція, відновлення, розвиток та охорона залишкового зору у слабозорих дошкільнят .

Щоденно

 

Вчителі-дефектологи            ( тифлопедагоги)

14.  Лікування порушень зору в плеоптоортоптичному кабінеті

 

Абілітація і реабілітація дітей дошкільного віку

з зоровою патологією

 

Щоденно,

 відповідно до  призначень лікарів  – офтальмологів нашого міста.

 

Сестра медична старша Єлизавета КОВАЛЬ

 

15. Окоаеробіка, вправи для зміцнення , розслаблення, зняття зорової втоми окорухових м’язів дітей.

 Пальмінг. – за методикою Вільяма БЕЙТСА

Зміцнення , розслаблення, зняття зорової втоми  окорухових м'язів, підвищення працездатності ціліарного м'яза,  позитивний вплив на формування рефракції очей дітей.

Щоденно під час режимних моментів

 

Усі педагоги закладу.